Секції

Секції конференції

містять, але не обмежуються нижче наведеними:

1.  Методологічні аспекти інтелектуальних обчислень:

  • концептуальні проблеми інтелектуальних обчислень;
  • сучасний стан, задачі та перспективи інтелектуальних обчислень;
  • філософія інтелектуальних обчислень;
  • філософські аспекти штучного інтелекту.

2. Теоретичні аспекти інтелектуальних обчислень:

  • генетичні алгоритми;
  • генетичне програмування;
  • гібридні інтелектуальні технології;
  • ДНК-обчислення;
  • еволюційне програмування;
  • розподілені еволюційні алгоритми;
  • експертні системи;
  • інтелектуальні агенти та мультиагентні системи;
  • інтелектуальні імунні системи;
  • інтелектуальний аналіз даних;
  • кооперативні та меметичні алгоритми;
  • машинне навчання та самонавчання;
  • метаевристики;
  • нейронні мережі та зростаючі мережі;
  • нечітке логічне виведення;
  • нечіткі нейронні мережі;
  • подання знань та їх менеджмент;
  • програмування генетичних виразів;
  • симбіотичні та роєві алгоритми;
  • системи класифікації та розпізнавання образів;
  • системи, що базуються на знаннях

3. Прикладні застосування інтелектуальних обчислень:

  • в енергетиці;
  • в освіті та наукових дослідженнях;
  • при обробці зображень та звукових сигналів;
  • при прогнозуванні та попередженні надзвичайних ситуацій;
  • у бізнесі та фінансовій сфері;
  • у біоінформатиці;
  • у веб-системах та додатках;
  • у військовій сфері;
  • у  медицині;
  • у природномовних додатках;
  • у промисловості;
  • у системах підтримки прийняття рішень;
  • у робототехніці та захисті інформації;
  • у системах машинного та комп’ютерного зору;
  • у системах навчання та контролю знань;
  • у соціально-економічні сфері.

Сателітна конференція “ІТ-освіта в Україні: проблеми та перспективи”

  • стандарти підготовки фахівців галузі знань 12 «Інформаційні технології»;
  • технології дистанційного та змішаного навчання;

  • взаємодія ІТ-освіти та ІТ-підприємств;
  • особливості кадрової політики в ІТ-освіті та на ІТ-підприємствах;
  • ІТ-освіта: вища чи професійна?