Мета роботи «Школи педагогічної майстерності» – сприяти подальшому “розкриттю” ролі та нових додаткових можливостей впровадження інноваційних технологій викладачами, як засобу зростання педагогічної майстерності; підвищення професійної компетентності та науково-методичного рівня педагогічних кадрів; упровадження сучасних інноваційних освітніх технологій; підтримка педагогів, особливо в умовах дистанційної та змішаної форми проведення освітнього процесу.

Керівник «Школи педагогічної майстерності»– завідувач кафедри інтелектуальних технологій к.т.н., доцент Іларіонов О.Є.

Завдання «Школи педагогічної майстерності»:

  • підвищення професійної майстерності викладачів;
  • створення сприятливих умов для професійного росту викладачів;
  • формування готовності викладачів до сприйняття нових інноваційних технологій у навчальному процесі;
  • забезпечення організаційних та науково-методичних умов використання і вдосконалення нових технологій навчання;
  • удосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу;
  • сприяння обміну досвідом між викладачами;
  • формування відповідального та ініціативного підходу у професійному зростанні;
  • обговорення та підготовка матеріалів викладачів до друку;
  • надання взаємної методичної допомоги;

Очікувані результати роботи

  • активне залучення викладачів до реалізації та впровадження інноваційних освітніх технологій як засобу підвищення педагогічної майстерності;
  • активізація неперервності професійної освіти спрямованої на постійне оновлення змісту навчального процесу;
  • інформування викладачів про вдалі педагогічні рішення.

Тематика засідань «Школи педагогічної майстерності (Школи)»

І засідання
Жовтень – Листопад 2022

Семінар – практикум. Активізація наукового-навчального потенціалу викладачів кафедри з метою удосконалення і підвищення їх професійної
компетентності.

  1. Ознайомлення членів школи групи з планом та завданнями роботи Школи.
    Обговорення та затвердження плану роботи.
    (Іларіонов О.Є.)
  2. Формування єдиного освітнього середовища освітніх програм: LMS+
    медіасередовище – вимоги та проблеми створення.
    (Іларіонов О.Є.)

ІІ засідання
Листопад-Грудень 2022

Семінар – практикум. Мотиваційні аспекти активізації наукового-навчального потенціалу викладача кафедри з метою удосконалення і
підвищення його професійної компетентності.

  1. Педагогічний моніторинг (викладачі та студенти), як засіб удосконалення якості освітнього процесу у закладі вищої освіти.
    (Снитюк В.Є.)
  2. Про мотиваційні аспекти в науково-навчальній діяльності викладача, як умова зростання професійної компетентності.
    ( Гнатієнко Г.М.)

ІІI засідання
Лютий -Березень 2023

Круглий стіл. Забезпечення умов особистісно-орієнтованої підготовки
викладача до діяльності в медіасередовищі в нових умовах.

  1. Педагогічні аспекти професійного консультування студентів засобами інтернет.
    (Доманецька І.М.)
  2. Особливості проведення опитувань студентів та викладачів з використанням сучасних інструментів та засобів інтернет.
    (Доманецька І.М.)
  3. Технологія взаємодії викладачів в ході навчального процесу.
    ( Федусенко О.В., Мінаєва Ю.І.)